چک لیست سئو2019  یکی از کامل ترین چک لیست های سئو در اینترنت است بنابراین اگر میخواهد از برترین

های گوگل در 2019 باشید از چک لیست زیر استفاده کنید.

 

چک لیست سئو 2019

 

این کامل ترین چک لیست SEO در اینترنت است.

بنابراین اگر میخواهید از برترین ها گوگل در 2019 باشید از چک لیست سئو 2019 زیر استفاده کنید.

چک لیست سئو 2019 و فهرست جستجوگرها مبانی

چک لیست سئو 2019 و چک لیست تحقیقات کلمه کلیدی

چک لیست سئو 2019 و چک لیست سئو درون سایت On-Page SEO Checklist

چک لیست سئو 2019 و چک لیست فنی SEO

چک لیست سئو 2019 و فهرست محتوا

چک لیست سئو 2019 و پیوند ساختن چک لیست

ابتدا، به اصول اولیه سئو بپردازیم. اینجا در رابطه با ابزارها و پلاگین های مورد نیاز برای بهبود رتبه در موتورهای جستجو آشنا می شوید.

 

 

چک لیست سئو 2019 و فهرست جستجوگرها مبانی

 

ابزار اول سئو : Google Search Console

گوگل سرچ کنسول یکی از ابزارهای کاملا رایگان و بسیار قوی برای سئو می باشد.

 

 

چک لیست سئو 2019 و راه اندازی کنسول جستجو

 

 

این ابزار برای کمک به شما در زمینه بررسی عملکرد سایت در جستجوهای گوگل به وجود آمده است.

برای همین است که Google Search Console شامل ویژگی‌های مفید زیر است:

اطلاع از اینکه کدام کلمه کلیدی بیشترین ترافیک را برای سایت شما دارد.

Submit کردن نقشه سایت Sitemap

رفع اشکالات سایت Fix website errors

دریافت پیام‌هایی از تیم جستجوی گوگل

و بسیاری دیگر از امکانات مربوط به سئو

خلاصه: اگر در رابطه با سئو واقعا جدی هستید، نصب Google Search Console اولین اقدام عملی برای آن است.

 

ابزار دوم : نصب Bing Webmaster tools

 

مرحله بعد این است که Bing Webmaster tools را نصب کنید.

اگر این ابزار، محبوبیت گوگل سرچ کنسول را ندارد، اما حدود یک سوم جستجها در فضای آنلاین توسطه موتور جستجوگر Bing انجام می‌شود.

همچنین، Bing Webmaster Tools  یکسری ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص خود را دارد. مانند ابزار جستجوی کلمه کلیدی به صورت رایگان.

 

 

نصب Bing Webmaster tools

 

 

ابزار سوم : گوگل آنالیتیکس یا Google Analytics

 

Google Analytics بهترین راه برای این است که ببینید بازدیدکنندگان چطور شما را پیدا می‌کنند و چطور از سایت شما استفاده می‌کنند.

 

 

 

گوگل آنالیتیکس یا Google Analytics

 

 

ویژگی‌های کلیدی گوگل آنالیتیکس شامل:

دیدن اینکه چه میزان از ترافیک سایت شما از گوگل می‌آید؛

صفحاتی را در سایت پیدا کنید که بیشترین ترافیک را برای سایت شما دارند؛

بررسی اینکه آیا ترافیک سایت شما در حال افزایش است یا کاهش؛

شناسایی سایت‎ها و موتوهای جستجوی دیگر که برای سایت شما بازدید کننده می‎آورند؛

آگاهی از Bounce rate , Page views , time on site.

 

نکته حرفه‎ای سئو: گوگل آنالیتیکس خود را به گوگل سرچ کنسول متصل و کانکت کنید. زمانی که این کار را انجام دهید، اطلاعات مفید مربوط به سئو را در اکانت گوگل آنالیتیکس خود خواهید دید.

 

 

 

 

 

ابزار چهام : کاربران وردپرس حتما افزونه Yoast SEO را نصب کنند.

 

Yoast محبوب‎ترین پلاگین SEO در زمین است.

افزونه یاست بهینه سازی سایت وردپرس را خیلی ساده می‌کند.

این افزونه همچنین شما را در رابطه با robots.txt و نقشه سایت کمک می‌کند. بنابراین حتما این افزونه را نصب کنید.

 

 

افزونه Yoast SEO

 

 

 

چک لیست سئو 2019 وچک لیست تحقیقات کلمه کلیدی

 

تحقیق کلمه کلیدی اساس کار سئو است. بنابراین مهم است که تحقیق کلمه کلیدی Keyword research را به درستی انجام دهید.

 

1- کلمات کلیدی بلند پیدا کنید

 

این بهترین راه برای پیدا کردن کلمات کلیدی بلند است.

روش کار به این صورت است:

ابتدا، یک کلمه را در گوگل تایپ کنید.

 

چک لیست سئو 2019 و کلمات کلیدی بلند

اما کلید Enter را فشار ندهید. در عوض به کلمات کلیدی نگاه کنید که گوگل به شما نشان می دهد.

 

چک لیست سئو 2019 و کلمات کلیدی بلند

 

 

به این لیست کلمات کلیدی Google Suggest می گویند.

چون این کلمات مستقیما از گوگل می آیند، شما متوجه می شوید که مردم به دنبال آنها هستند.

که به این معناست که این کلمات کلیدی برای بهینه سازی سایت عالی هستند.

نکته حرفه ای سئو : ابزار Keywordtool.io را بررسی کنید. این ابزار کلمات کلیدی گوگل را جمع آوری میکند.

 

 

چک لیست سئو 2019 و keyword tool

 

 

2 – در Google Keyword Planner به دنبال کلمات کلیدی مناسب باشید

 

The Google Keyword Planner یک ابزار رسمی جستجوی کلمه کلیدی گوگل است.

 

این ابزار به طور ویژه برای Google Adwords طراحی شده است. و برای جستجوی کلمه کلیدی در سئو بسیار مناسب است.

و باید به این نکته توجه داشته باشید که اطلاعات این ابزار از خود گوگل می آید. بنابراین مطمئن هستید که این اطلاعات کاملا دقیق هستند.

 

3 – در شبکه های آنلاین وارد شوید

 

Reddit, Quora and Forums روش ها و شبکه های آنلاین دیگری هستند که مکانی مناسب برای یافتن کلمات کلیدی هستند.

 

 

4 – با استفاده از ابزار KEFinder کلمات کلیدی کم رقابت را شناسایی کنید

 

KWFinder یک ابزار رایگان جستجوی کلمه کلیدی است.

 

چیزی که KWFinder را یونیک می کند این است که اطلاعات بسیاری را در رابطه با هر کلمه کلیدی به شما می دهد.

 

 

چک لیست سئو 2019 و kwfinder

 

 

 

همانطور که می بینید، وقتی کلمه کلیدی را در KWFinder تایپ می کنید، اطلاعات را در رابطه با موارد زیر پیدا می کنید:

 

میزان جستجوی آن کلمه کلیدی

سختی آن کلمه کلیدی

CPC

روند ها

میزان بازدید تخمین زده شده

از این طریق می توانید کلمات کلیدی کم رقابت را انتخاب کنید تا به راحتی در رتبه های بالای گوگل قرار بگیرید.

 

5 – با استفاده از ATP کلمات کلیدی سوالی را پیدا کنید.

 

کلمات کلیدی سوالی برای مقالات و پست های وبلاگ عالی هستند.

(به عنوان مثال: “چطور می توان قهوه دم کرد؟)

اما چطور این کلمات را پیدا کنیم؟ با ابزار Answer the Public

این ابزار رایگان سئو سوالاتی که مردم به صورت آنلاین می پرسند را به شما نشان می دهد.

 

 

چک لیست سئو 2019 و ATP کلمات کلیدی

 

 

این از طریق شما می توانید به این سوالات با استفاده از مقالاتی که می نویسید پاسخ دهید.

 

 

چک لیست سئو 2019 و چک لیست سئو درون سایت   

         

حالا وقت آن است که محتوای خود را با استفاده از تکنیک های سئو درون سایت بهینه سازی کنید.

 

1 – کلمه کلیدی را در آدرس صفحه قرار دهید.

 

بنابراین URL ایجاد کردم و آن کلمه کلیدی را در آن قرار دادم.

https://backlinko.com/seo-checklist

خیلی ساده

 

2 – از URL های کوتاه استفاده کنید.

 

آدرس صفحات خود را تا جایی که می شود کوتاه نگهدارید.

چرا؟

تحقیق جدیدی بر روی 1 میلیون نتیجه جستجوی گوگل انجام گرفته که نشان می دهد URL های کوتاه در رتبه

بهتری در گوگل قرار می گیرند.

 

چک لیست سئو 2019 و url کوتاه

 

 

3 – کلمه کلیدی خود را در ابتدای تگ عنوان قرار دهید.

 

همه می دانند که باید کلمه کلیدی خود را در تگ عنوان به کار برند.

اما خیلی از مردم نمی دانند که کلمه کلیدی را در کجای تگ عنوان باید بگذارند.

KEyword  باید در ابتدای تگ عنوان قرار بگیرد.

به عنوان مثال : کلمه کلیدی اصلی من برای این پست SEO tools است.

 

 

چک لیست سئو 2019 و کلمه کلیدی

 

 

4 – کلمه کلیدی خود را در 150 لغت اول مقاله خود قرار دهید.

 

 

گوگل برای 150 لغت ابتدایی صفحات ارزش بیشتری قائل است.

بنابراین مطمئن شوید که Keyword در ابتدای مقاله آمده است.

برای مثال: برای پست SEO tools می توانید ببینید که من عبارت SEO tools را در همان ابتدا در محتوا استفاده کردم.

 

5 – کلمه کلیدی خود را در تگ های H1, H2, H3 استفاده کنید.

 

 

مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در تگ های H1, H2, H3 استفاده شده است.

برای مثال:

احتمالا متوجه شده اید که عبارت SEO Checklist را در اولین Subheader این صفحه قرار داده ام.

این تغییر خیلی در رتبه بندی سایت شما در گوگل تاثیر ندارد، اما وقتی که بحث بهینه سازی سایت برای

موتورهای جستجو مطرح می شود، هر اصلاح کوچکی می تواند کمک کننده باشد.

 

 

6 – عکس ها را بهینه کنید

 

 

عکس هایی که در محتوای خود استفاده می کنید، بسیار پر اهمیت هستند.

متاسفانه، گوگل در خواندن عکس ها بسیار بد عمل می کند.

پس برای اینکه به آن کمک کنیم تا محتوای عکس ما را بفهمد، Alt Tags را بهینه می کنیم.

(به عنوان پاداش: بهینه سازی عکس ها همچنین به شما کمک می کند تا رتبه بندی عکس های گوگل هم بالا بیایید)

روش به این صورت است:

ابتدا، وقتی که عکس را ذخیره می کنید، اسم آن را طوری انتخاب کنید که توصیفی از خود عکس باشد.

برای مثال: شما عکسی از مصاحبه کاری بر استخدام و ارائه رزومه انگلیسی خود گرفته اید.

 

باید نام عکس آن را ارائه رزومه انگلیسی.jpg بگذارید.

سپس وقتی که عکس را به صفحه خود اضافه می کنید، در بخش alt tag توضیحات اضافه را ارائه دهید.

 

 

7 – از مترادف ها و کلمات کلیدی LSI استفاده کنید.

 

 

قدیم تر های ، اینکه فقط کلمه کلیدی در صفحه خود پر کنید ، جواب میداد.

اما الان دیگر آن کارایی را ندارد.

امروز، گوگل باهوش است.

بنابراین به جای استفاده از همان کلمه کلیدی به تعداد 1000 بار، از مترادف ها و کلمات کلیدی LSI استفاده کنید.

برای مثال: اجازه بدهید که بگوییم شما می خواهید برای کلمه کلیدی “How to start a blog” رتبه بالای گوگل

را بدست بیاورید.

بنابراین همان کلمه کلیدی را چند بار در صفحه خود بکار می برید و سپس مترادف های آن:

چگونه یک وبلاگ بسازیم

شروع یک وبلاگ

چگونه یک وبلاگ بسازیم

نحوه تنظیم یک وبلاگ در وردپرس

شما ایده 🙂 را دریافت می کنید

بعد، اضافه کردن برخی از کلمات کلیدی LSI.

 

کلمات کلیدی LSI عبارت هستند که همراه با کلید واژه اصلی شما هستند.خودتان بقیه مراحل را متوجه شدید.

مرحله بعد اضافه کردن چند کلمه کلیدی LSI است.

کلمات کلیدی LSI عباراتی هستند که با کلمه کلیدی اصلی محتوای شما همراه می شوند.

دسته ای از این کلمات را می توانید در این آدرس پیدا کنید.

 

 

چک لیست سئو 2019 و lsl

 

سپس چندتا از این کلمات کلیدی LSI را به محتوای خود اضافه کنید. و کار در اینجا تمام می شود.

 

 

8 – از لینک های خارجی استفاده کنید

 

سعی کنید در هر متن و محتوایی که می نویسید، 5 تا 8 سایت اسم و رسم دار را استفاده کنید و به آنها لینک دهید.

برای مثال، در این مطلب تکنیک های سئو ، من به سایت های مطمئن مانند گوگل و ویکی پدیا لینک داده ام.

و آن لینک های به گوگل نشان می دهند که محتوای من رفرنس مناسب و مطمئنی دارد.

 

 

9 -از لینک های داخلی استفاده کنید.

 

این خیلی ساده است.

هر وقتی که محتوای جدیدی منتشر می کنید، به 2 تا 5 صفحه معتبر داخلی لینک دهید.

نکته حرفه ای سئو: در لینک های داخلی Anchor تکست شما باید شامل کلمات کلیدی باشد.

این به موتورهای جستجو می گوید که این صفحه ای که من لینک می کنم درباره On-Page SEO است.

 

چک لیست سئو 2019 و چک لیست فنی SEO

 

 

Technical SEO می تواند رتبه بندی سایت شما را بهتر کند و یا بدتر کنید. خوشبختانه، برطرف کردن

مشکلات تکنیکی SEO خیلی مشکل نیست. مخصوصا اگر مراحل زیر را دنبال کنید.

 

 

1 – ارورهای Crawl را شناسایی کنید.

 

 

Crawl Error یعنی گوگل در دیدن صفحات سایت شما دچار مشکل شده است.

و اگر ربات های گوگل نتوانند صفحات شما را ببینند، آن را رتبه بندی نمی کنند.

از طریق Google Search Console در بخش Crawl می توانید Crawl Errors را مشاهده کنید.

 

 

چک لیست سئو 2019 و ارورهای Crawl

 

اگر متوجه شدید که گوگل در شناسایی یکی از مهمترین صفحات شما دچار مشکل شده است ( برای مثال

robots.txt عنکبوت های موتور جستجو را بلاک کرده) باید آن را برطرف کنید.

هر چقدر سایت شما بزرگتر باشد، این موارد اهمیت بیشتری دارند و تعدادشان نیز افرایش پیدا خواهد کرد. لینک

های شکسته یا خطا های موجود در سایت موجب می شود که موتور های جستجو گر نتوانند بصورت صحیح

محتوای شما را درک و ایندکس کنند و گاهی اوقات موجب گمراه شدن موتور های جستجو گر میشود بخاطر همین

شما ورودی و ترافیک کمتری را برای سایت خود جذب خواهید کرد.

ابزار های بسیار زیادی برای بررسی لینک های شکسته سایت وجود دارند حتی اگر از وردپرس استفاده میکنید

افزونه های نیز برای اینکار طراحی شده اند.

 

 

2 – پیدا کنید که گوگل چطور صفحه شما را می بیند.

 

 

بعضی وقتها بازدیدکنندگان همه چیز را در صفحه شما می بینند…

 

اما گوگل نمی تواند.

دوباره:

اگر گوگل نتواند به طور کامل به صفحه شما دسترسی داشته باشد، آن را رتبه بندی نمی کند.

برای همین من توصیه می کنم که در Google Search Console از بخش Fetch and Render استفاده

کنید.

برای اینکار مانند شکل زیر به آدرس مربوطه بروید.

و یک صفحه از سایت خود را در آن وارد کنید.

وقتی این کار را بکنید، صفحه سایت خود را از نظر گوگل می توانید ببینید.

خیلی کمک کننده خواهد بود.

 

 

3 – مطمئن شوید که سایت شما Mobile-Friendly است.

 

 

گوگل اخیرا یک Mobile-First Index راه اندازی کرده

یعنی

اگر سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد، به خوبی رتبه بندی نخواهد شد.

خوشبختانه، به راحتی می توانید مطلع شوید که سایت شما برای موبایل بهینه شده یا خیر.

Google’s Mobile Friendly Test کافی است یک صفحه از سایت را در آدرس بالا قرار دهید و متوجه

شوید که برای موبایل بهینه شده است یا خیر.

 

 

چک لیست سئو 2019 و mobile friend

 

 

 

4. لینک های شکسته را رفع کنید

 

 

لینک های شکسته می توانند به سادگی SEO شما را آسیب برسانند.

 

بنابراین شما قطعا می خواهید لینک های شکسته را پیدا کنید … و آنها را تعمیر کنید.

 

ساده ترین راه برای انجام این کار چیست؟ DrLinkCheck.com.

 

این یک ابزار رایگان است که سایت شما را برای لینک های خراب اسکن می کند:

 

 

چک لیست سئو 2019 و لینک های شکسته

 

 

 

5. سایت خود را با HTTPS محافظت کنید

 

 

HTTPS یک گواهی ارزیابی گوگل است.

 

 

چک لیست سئو 2019 و HTTPS

 

 

بنابراین اگر شما قبلا نتوانسته اید، وقت آن است که سایت خود را به HTTPS منتقل کنید.

 

(یا اگر شما فقط یک سایت جدید راه اندازی کرده اید، آن را با HTTPS در روز 1 تنظیم کنید)

 

در اینجا یک راهنمای برای کمک به سایت شما به HTTPS مهاجرت … بدون آسیب رساندن به SEO شما.

 

 

  1. شناسه و رفع متا تکراری برچسب ها گوگل HATES تگ های متا تکراری.

 

 

برای پیدا کردن آنها، به کنسول جستجوی گوگل وارد شوید.

 

به «ظاهر جستجو» بروید -> «پیشرفتهای HTML».

 

 

چک لیست سئو 2019 وشناسه و رفع متا تکراری برچسب ها

 

و شما خواهید دید که آیا سایت شما دارای تگ های عنوان تکراری و متا توصیف است:

 

 

چک لیست سئو 2019 وشناسه و رفع متا تکراری برچسب ها

 

 

(این گزارش همچنین به شما اجازه می دهد تا بدانید که آیا عنوان های متا و توصیف شما خیلی کوتاه است، بیش از حد طولانی هستند یا به اندازه کافی توصیفی ندارند)

 

 

7. سرعت بارگذاری سایت را بررسی کنید

 

آیا سایت شما خیلی ناامید کننده است؟

اگر نه، سایت شما نیز رتبه نخواهد داشت.

به همین دلیل است که می خواهید به Insights PageSpeed بروید.

این ابزار رایگان به شما اجازه می دهد تا بدانید که بار سایت شما برای کاربران دسکتاپ و تلفن همراه بارگیری می کند:

 

 

چک لیست سئو 2019 و سرعت بارگذاری سایت

 

 

حتی به شما اجازه می دهد تا بدانید که می توانید به سرعت کار کنید.

 

 

چک لیست سئو 2019 و فهرست محتوا

 

هیچ انکار نمی کند: اگر شما می خواهید در Google رتبه بندی کنید، باید محتوای عالی را منتشر کنید. به همین

دلیل محتوا در حال حاضر بخش بزرگی از هر استراتژی SEO مدرن است. و در این قسمت مراحل دقیقی را

برای ایجاد نوع محتوا که در سال 2019 (و فراتر از آن)

 

 

1. ایجاد محتوای شگفت انگیز با استفاده از “تکنیک آسمان خراش”

 

 

تکنیک آسمان خراش یک فرمول قدرتمند برای انتشار محتوای شگفت انگیز است.

در حقیقت، از این تکنیک برای ترافیک موتور جستجو استفاده کردم:

 

 

چک لیست سئو 2019 و تکنیک آسمان خراش

 

 

در اینجا فرایند 3 مرحله ای است:

اول، یک قطعه از محتوای محبوب در صنعت خود را شناسایی کنید

بعد، چیزی را حتی بهتر ایجاد کنید

سرانجام، این محتوای را ارتقا دهید

بنابراین اگر میخواهید درباره Technique Skyscraper بیشتر بدانید، دو منبع مفید وجود دارد:

کلاهبرداری کلاه سفید من کلاهبرداری تکنیک (59٪ بیشتر ترافیک ارگانیک)

چطور افزایش ترافیک جستجو من توسط 110٪ در 14 روز

 

 

2. محتویات محتوا را برای به دست آوردن قابلیت Readability

 

هیچکس دوست ندارد دیوار غول پیکر متن را بخواند

به همین دلیل  همیشه محتویات خود را به تکه های کم تر برای آسان  خواندن

 

 

  1. پوشش موضوع صفحه خود در عمق

 

 

هنگامی که ما بیش از یک میلیون نتایج جستجوی گوگل را تحلیل کردیم، یک چیز برجسته شد:

 

محتوا که در گوگل بهترین رتبه را دارد، تمایل به پوشش کامل موضوع را در عمق دارد.

 

 

چک لیست سئو 2019 و پوشش موضوع صفحه خود در عمق

 

 

4. استفاده از نشانه گذاری طرح

 

نشانه گذاری طرح به موتورهای جستجو کمک می کند مطالب شما را بهتر درک کنند.

در حقیقت، گوگل به تازگی در رکورد ثبت نام کرده است تا بگوید که Schema می تواند به رتبه بندی شما کمک کند.

با آن…

طرح اجرایی می تواند مشکل باشد

به همین دلیل است که من پیشنهاد می کنم گوگل ابزار تست داده ساخت یافته را پیشنهاد کند.

این باعث می شود که استفاده از Schema MUCH آسان تر از تلاش برای دستی انجام شود.

 

 

5. تمرکز بر قالب های محتوا که در حال حاضر کار می کنند

 

 

تیم BuzzSumo اخیرا 100 میلیون مقاله را بررسی کرده است.

پس چه چیزی آنها را پیدا کردید؟

 

اول، خبر بد:

 

“اکثریت محتوا می تواند صفر لینک ها را به صفر برساند”

 

گوشه

 

در حال حاضر، برخی از خبر خوب:

آنها کشف کردند که فرمت های محتوای خاص بهتر از دیگران عمل می کنند.

به طور خاص، “برندگان بزرگ سایت هایی هستند که اعتبار قوی برای محتوای اصلی و معتبر ساخته اند.”

آنها به معنای محتوا “اصلی، معتبر” چیست؟

محتوا نوشته شده توسط کارشناسان

تحقیق اصلی (مانند نظرسنجی ها و مطالعات صنعت)

محتوا که نه فقط اطلاعات regurgitated

مطالعات موردی و نمونه های زندگی واقعی

محتویات Evergreen که ارزش YEARS را فراهم می کند

 

 

6. استفاده از چند رسانه ای

 

 

مطالعات صنعت (مثل این) نشان می دهد که استفاده از چند رسانه ای می تواند به شما در رتبه بندی گوگل کمک کند:

 

 

چک لیست سئو 2019 و استفاده از چند رسانه

 

 

به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که این پست شامل بسیاری از تصاویر است.

من این کار را برای دو دلیل اصلی انجام می دهم:

اول، آن را فقط برای محتوای بهتر می سازد.

دوم، تصاویر و دیگر اشکال محتوای چند رسانه ای کمک به محتوای رتبه بهتر.

بنابراین من توصیه می کنم با استفاده از این فرم های چند رسانه ای در محتوای شما:

تصاویر

نمودار

Infographics

محتوای بصری

فیلم های

نظرسنجی تعاملی و آزمونها

با آن، وقت آن رسیده تا بخشی مهم از جستجوگرها را پوشش دهد: ساخت لینک.

 

 

چک لیست سئو 2019 و پیوند ساختن چک لیست

 

 

وقتی که به جستجوگرها می آید، ساختمان لینک کلیدی است. در واقع، گوگل اخیرا تأیید کرد که لینک ها یکی از

سیگنال های رده بالای خود هستند. متاسفانه لینک های ساخت آسان نیست (به همین دلیل اکثر چک لیست های

SEO به این مرحله رد می شوند). اما اگر می خواهید در Google رتبه بندی کنید، لینک ها باید باشند. و در این

بخش به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

 

 

1. ایجاد لینک های قدرتمند با ارسال مهمان

 

ارسال مهمان یک استراتژی ساخت لینک بسیار معروف است.

یک راه درست و اشتباه برای پست مهمان وجود دارد.

راه درست: پست مهمان خود را در سایت های محترم در صنعت خود بنویسید.

راه اشتباه: ارسال پست های مهمان در هر وب سایت که یک صفحه “نوشتن برای ما” داشته باشد.

 

 

2. پیوندهای پیروی شما را معکوس کنید

 

چرا وقتی شما می توانید منابع پیوند رقیب خود را کپی کنید، چرخ را مجددا کشف کنید؟

برای انجام این کار، به یک ابزار تحلیل لینک نیاز دارید.

مهم نیست چه وسیله ای را انتخاب می کنید، این فرآیند دقیقا یکسان است:

URL رقیب خود را بکشید

آن را به ابزار پاپ کنید

در نهایت، به عنوان بسیاری از لینک خود را به عنوان شما می توانید دریافت کنید.

 

3. ایجاد لینک های متنی با لینک پیوند

 

این استراتژی عالی عمل می کند.

من نشان می دهم که گرفتن (و نحوه عملکرد این روش) اینجاست:

 

 

4. تبدیل شدن به مهمان پادکست

 

این شبیه به ارسال مهمان است.

اما به جای کمک به مقاله، شما یک پادکست به عنوان یک مهمان میروید.

 

 

5. مباحثه را در پست های وبلاگ خود بنویسید

 

این فرایند ساده تر نمی شود:

اول، وبلاگ نویسان با نفوذ در مطالب خود را ذکر کنید.

سپس اجازه دهید آنها را بدانید که آنها را ذکر کرده اید.

 

 

لیست کار های مفید برای سئو سایت که هر سئوکار باید انجام دهد

 

فعالیت بر روی برند

شما میتوانید با فعالیت بر روی بند خود، در شبکه های اجتماعی، خود را بیشتر به کاربران خود نزدیک بکنید.

همچنین در نظر داشته باشید که بعضی از شبکه های اجتماعی تاثیر بسیار خوبی بر روی سئوی سایت شما دارند و

با فعالیت بر روی  آن ها میتوانید علاوه بر بهبود رتبه سایت خود، به مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی هم

دسترسی مناسبی داشته باشید

 

تهیه رپورتاژ آگهی و تولید محتوای روزانه

 

برای تکمیل چک لیست سئوی سایت می توانید 2 مورد فوق را تکمیل بکنید و در سایت خود به کار ببرید. در تهیه

محتوا همه تلاش خود را بکنید که مطابق با قوانین گوگل انجام شود.